slave2wage | Rerolled :: Zka blogok


Szólj be itt:
  
[10:42] karonfoll: Zka, GN-en küldtem egy üzenetet, jársz arra még néha?
[14:04] Con: nem tünt fel, hogy ilyen rág nem néztem...
[14:04] Con: bocs, igazad van, tényleg nem elérhető :)
[14:03] Con: működik, bár nem pörög túlságosan
[14:03] Con: frostshock.eu/
[08:50] karonfoll: na mindegy, az utolsó biztos lekapcsolat a villanyt.
[08:50] karonfoll: mivel évek óta nem játszok Bliz játékokkal (se) itt követem a híreket. de 2-3 hete nem elérhető.
[23:23] Zka: évek óta eszembe se jutott, hogy volt ilyen :)
[21:08] karonfoll: amúgy a Frostshock nem tudjátok hova lett?
[20:22] Berikkusu: Thx Zka
[15:24] Con: írtam ki szavazást guild talival kapcsolatban
[20:08] Moldruck: Boldog Karácsonyt kívánok Nektek!
[11:47] Csontos: Te honnan tudod? Nem is voltal ott:D
[14:39] Mégötlövés: Nem is volt részeg senki:P
[14:34] Universalis: Holnap ilyenkor már biztos lesz, aki kidől a kánikulás piálástól :P

Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó

Regisztrált:
639 felhasználó
383 karakter
Legutóbb: trieksisy
Vissza a hírekhez!

[1] [2] [3] [4] [5]

HAKKAR DOWN!!! (4. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:



34sahine ::: 2006.11.24. 02:50  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
biztos szerzett most is flaskot :D
meg felhasznált párat a tanácsaim közül:)))


flaskot sajna nem (ah-n 85 g-ert van neha :) de a tanacsokat igen, meg mar +232-es a dmg spellem, es hasznaltam arcane elixirt es wizard oil-t is :))
(Hivatkozott üzenet: [Szeptember], 2006.11.24. 02:44)
 
33Szeptember ::: 2006.11.24. 02:44  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
biztos szerzett most is flaskot :D
meg felhasznált párat a tanácsaim közül:)))
 
32Zka ::: 2006.11.24. 02:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
jah
 
31sahine ::: 2006.11.24. 02:30  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
nem értem egyébként miért kell dps buff a lockoknak. a hasznosságuk gyakran sokkal több mint egy magenak (SS, HS, CoE, stb)
még Sahine is 5. volt a Hakkar kill dmglistáján, pedig ő nem a DPSéről híres



de mar fejlodom! ebbol is latszik :))
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2006.11.23. 23:12)
 
30sahine ::: 2006.11.24. 02:29  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az utolso probanal ( ami vegulis a kill lett ) ujrainditottam a gepemet, es az addig szarakodo TS is megjavult, igy vegre tudtam iranyitani a dolgokat
Szoval ilyen aprosagon mult a siker


hat nem tudom, nekem csak az tunt fel, hogy bar nalad fenn van a ktm, az elso egy percben leaggroztad hakkart es meghaltal :)
(Hivatkozott üzenet: [Ci], 2006.11.23. 22:47)
 
29Szeptember ::: 2006.11.24. 02:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
nézd meg a dkp oldalon az items-nél
vagy esetleg a hírnek ne csak a címét olvasd el....
 
28ubi ::: 2006.11.24. 02:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
grat kár hogy nem tudtam maradni..


miket dobott?
 
27Szeptember ::: 2006.11.24. 01:39  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
most komolyan, hogy nézne ki, hogy ha valakinek nem tetszik a szabályzat x. pontja, és rögtön változtatnánk is meg?
 
26Szeptember ::: 2006.11.24. 01:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
mindegy, lázongás esetéig így marad
sokak szerint meg jó
 
25Zka ::: 2006.11.24. 01:16  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az egy dolog, mi van benne a szabalyzatban, de ha nem jo, es sokaknak nem jo, akkor valtoztatni kell rajta

hogy jutottunk ide hogy "sokaknak nem jó" valami????
abszolút nem látok olyat a DKP rendszerünkben ami rossz lenne sokaknak.
az egy dolog hogy nincs olyan szabályzat amivel mindenki mindig egyetértene, noés
(Hivatkozott üzenet: [Ci], 2006.11.24. 00:56)
 
24Zka ::: 2006.11.24. 01:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
én meg nem értek egyet. ha /roll van, akkor nem tuti hogy az ember megkapja, ne kerüljön már annyiba, mintha valaki licitálna rá. ez az egyik. a másik meg, hogy ez főleg a 0 dkp-s első raideseknek nagy segítség, mivel roll után minuszba mehetnek, és -10 az elég szívás lenne. egy kis segítség a kezdőknek.

és végül, ez van benne a dkp szabályzatban, ha valakinek nem tetszik, nagyon szívesen átadom az officerségem, azt csinálja jobban


így is van :)
(Hivatkozott üzenet: [Szeptember], 2006.11.24. 00:43)
 
23Ci ::: 2006.11.24. 00:56  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
én meg nem értek egyet. ha /roll van, akkor nem tuti hogy az ember megkapja, ne kerüljön már annyiba, mintha valaki licitálna rá. ez az egyik. a másik meg, hogy ez főleg a 0 dkp-s első raideseknek nagy segítség, mivel roll után minuszba mehetnek, és -10 az elég szívás lenne. egy kis segítség a kezdőknek.


és végül, ez van benne a dkp szabályzatban, ha valakinek nem tetszik, nagyon szívesen átadom az officerségem, azt csinálja jobban



Hello!

Az egy dolog, mi van benne a szabalyzatban, de ha nem jo, es sokaknak nem jo, akkor valtoztatni kell rajta
A masik meg, ami mellett ervelsz, hogy akkor ez nem jo a kezdo raideloknek, 0 dkp-val. Szerintem ezen a ponton rossz a jelenlegi szabalyzat, marmint ha nem kell senkinek, akkor roll fele pontert, es ezzel mehet minuszba Szerintem normalisabb rendszer lenne az, hogy ha nem kell senkinek dkp-ert, akkor elviheti olyan is, akinek nincs 10 dkp-ja, es ezzel mehet minuszba is. Igy ez esetben szerintem normalisabb es korrektebb rendszer lenne, mert ahogy lattam egy-ket raiden, jelenleg erosen megy a taktikazas/szamitgatas, hogy na akkor megvarjuk, hogy ne licitaljon ra senki, es majd elvisszuk fele pontert. Igy ugyanugy nem jut hozza a kezdo raidelo a cucchoz, mert a regiek taktikaznak csak felette








(Hivatkozott üzenet: [Szeptember], 2006.11.24. 00:43)
 
22Szeptember ::: 2006.11.24. 00:43  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
én meg nem értek egyet. ha /roll van, akkor nem tuti hogy az ember megkapja, ne kerüljön már annyiba, mintha valaki licitálna rá. ez az egyik. a másik meg, hogy ez főleg a 0 dkp-s első raideseknek nagy segítség, mivel roll után minuszba mehetnek, és -10 az elég szívás lenne. egy kis segítség a kezdőknek.


és végül, ez van benne a dkp szabályzatban, ha valakinek nem tetszik, nagyon szívesen átadom az officerségem, azt csinálja jobban
 
21Zka ::: 2006.11.24. 00:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Kyt tényleg semmi gond, tényleg ott is láttam hogy elfogadod a döntésemet, tehát semmi baj. Az az én bajom h felkapom a vizet egyes dolgokon :D
 
20Ci ::: 2006.11.24. 00:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sziasztok!
Masodszor. Sztem nem egeszseges az, h 10-rol indulo targyat roll eseten 5 dkp legyen a levonas. 10 legyen. Azert, mert ha valakinek KELL akkor elmeletben aldoz erte dkp-t. De most jon az okoskodas, kicsit varok, senki nem lok be egy dkp pontot akkor nem szolok, megvarom a rollt. Es jo esetben enyem a cucc 5-ert. Tehat ha valakinek kell, akkor ugyis fog erte dkp-t aldozni. Ha egyedul van, akkor elviszi 10-ert. Ha tobben akkor nyilvan emelkedik a dkp. De ha roll van akkor a minimalis (10) dkp-t vonjuk le. (Olyan nincs, h nem er annyi sztem. Egy cucc vagy jobb, mint ami nekem van, vagy nem. Vagy kell, vagy nem kell. Mi az h 10-ert nem kell, de 5-ot meger? Ez csakis tisztan sporolas a dkp-val. Nem olyan sok az a 10 dkp foleg 5-hoz kepest.)


Hi!

Korrekt, teljesen egyetertek
(Hivatkozott üzenet: [Emmi], 2006.11.23. 23:59)
 
19Bicigli ::: 2006.11.24. 00:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Grat fiúk-lányok, szép volt! :)
Sajnos muszáj volt kihagynom, több napnyi alváshiány jött már össze, 9-kor megborultam... :P De innentől remélem nem lesz szopás vele, és farm státuszba kerül az egész insta.
Szerintem nincs gond az 5 dkp-s dologgal, nyilván akinek 10-et sem ér meg, annak nincs nagy szüksége rá, tehát nem lesz hiszti ha pl. az enchanterek elviszik nexus-ért a senkinek nem kellő epicet.
A visszaszámolásban igaza van Coffinak, ha én vagyok a ML mindig úgy szoktam; de hát vannak lusta/noob ML-ek is :P
 
18 Kytiara ::: 2006.11.24. 00:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Akaratomon kívül én voltam a tegnapi kisebb zűrzavar kiváltója. Éppen a guild csatin voltam, meg is néztem előbb a saját meglévő cuccomat, szóval késve reagáltam és licitemet a roll alatt tettem meg. Nem is volt semmi megjegyzésem, hogy emiatt nem kaptam meg a cuccot, csak a kísérő kommentár nem tetszett. Azt hiszem azonban, Zka mai levele után erre is pontot lehet tenni. Részemről a témát lezártam, a lényeg hogy Hakkar végre megadta magát. Azt hiszem ez komoly eredmény, büszkék lehetünk rá.
Ja, Donnertől elnézést, ha kellemetlen helyzetbe hoztam volna.
 
17Zka ::: 2006.11.24. 00:19  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Visszaszámlálás nem szokott lenni mert a szabályokat alig olvassa valaki és azt hiszik h lement a DKP licit... (illetve már nem lehet rollolni sem, no már nemtok írni :D) Tegnap az adott esetnél bemondtam: innentől roll van. Ezen mi nem világos? :P Oda kell figyelni, ennyi. De ha van rá igény, lenyomhatjuk a licit visszaszámlálást is mindig és akkor újra kiírjuk a tárgyat, hogy na innentől ez rollos... Ez tényleg tisztább lenne, de az oda nem figyelés az akkor is oda nem figyelés.
DKP spórolással meg mi a gond? Ha valaki csak egyedül van akkor mákja van és viheti 5ért. Ha meg nincs egyedül akkor igaz h 5-ért de nem biztos hogy viheti.
 
16Emmi ::: 2006.11.23. 23:59  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Sziasztok!

1) Felkerültünk a realm raid progress oldalára.
Gratula, 5. hely sztem nagyon szep.

2) szeretnék elnézést kérni
"* Minden BOP item esetén 5-ről licitnyitó visszaszámlálás indul, ami alatt lehet a vásárlási szándékot jelezve minimum 10 DKP értékben licitálni a felkínált cuccra. Ha a visszaszámlálás alatt nem érkezik licit, a tétel /roll alapján kel el azok között akik szeretnék azt használatra megszerezni. A rollal nyert tételek után 5 DKP-t vonunk le."
Eloszor is, NEM volt visszaszamlalas. Elhiszem, h mivel senki nem szolt, igy Chardonnay azt mondta, h akkor roll. DE MINEK VAN AKKOR LEIRVA a DKP szabalyoknal??? Tessek szepen azt az 5 db szamot leirni es akkor minden tiszta.
Masodszor. Sztem nem egeszseges az, h 10-rol indulo targyat roll eseten 5 dkp legyen a levonas. 10 legyen. Azert, mert ha valakinek KELL akkor elmeletben aldoz erte dkp-t. De most jon az okoskodas, kicsit varok, senki nem lok be egy dkp pontot akkor nem szolok, megvarom a rollt. Es jo esetben enyem a cucc 5-ert. Tehat ha valakinek kell, akkor ugyis fog erte dkp-t aldozni. Ha egyedul van, akkor elviszi 10-ert. Ha tobben akkor nyilvan emelkedik a dkp. De ha roll van akkor a minimalis (10) dkp-t vonjuk le. (Olyan nincs, h nem er annyi sztem. Egy cucc vagy jobb, mint ami nekem van, vagy nem. Vagy kell, vagy nem kell. Mi az h 10-ert nem kell, de 5-ot meger? Ez csakis tisztan sporolas a dkp-val. Nem olyan sok az a 10 dkp foleg 5-hoz kepest.)
 
15Sabee ::: 2006.11.23. 23:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
CG :)
 
[1] [2] [3] [4] [5]