slave2wage | Rerolled :: Zka blogok


Szólj be itt:
  
[10:42] karonfoll: Zka, GN-en küldtem egy üzenetet, jársz arra még néha?
[14:04] Con: nem tünt fel, hogy ilyen rág nem néztem...
[14:04] Con: bocs, igazad van, tényleg nem elérhető :)
[14:03] Con: működik, bár nem pörög túlságosan
[14:03] Con: frostshock.eu/
[08:50] karonfoll: na mindegy, az utolsó biztos lekapcsolat a villanyt.
[08:50] karonfoll: mivel évek óta nem játszok Bliz játékokkal (se) itt követem a híreket. de 2-3 hete nem elérhető.
[23:23] Zka: évek óta eszembe se jutott, hogy volt ilyen :)
[21:08] karonfoll: amúgy a Frostshock nem tudjátok hova lett?
[20:22] Berikkusu: Thx Zka
[15:24] Con: írtam ki szavazást guild talival kapcsolatban
[20:08] Moldruck: Boldog Karácsonyt kívánok Nektek!
[11:47] Csontos: Te honnan tudod? Nem is voltal ott:D
[14:39] Mégötlövés: Nem is volt részeg senki:P
[14:34] Universalis: Holnap ilyenkor már biztos lesz, aki kidől a kánikulás piálástól :P

Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó

Regisztrált:
639 felhasználó
383 karakter
Legutóbb: trieksisy
Vissza a hírekhez!

[1] [2] [3]

Chimaeron fejei a porba hulltak (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:



47Bruti ::: 2011.02.12. 11:45  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem hinnem hogy barki tartozna barkinek magyarazattal...
 
46Lapaj ::: 2011.02.12. 10:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nem ertem mi kulonbseg van pl a Nefas csirkealom-tamadas, es e kozott. Megis szerintetek az egyik teljesen ok, a masik nem.
Minden, legyen ez amolyan utolso szo, nem kell valaszolni, tudom hogy ugyis megmagyarazzatok.
 
45Bruti ::: 2011.02.11. 20:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Na acsi.
3 healerrel neccesen? 2 healerrel necces, 3al laza.

Es jahm, Zka erdekesen fejti ki hogy nagy gond van a heallel nalatok ha 3 healerrel necces. Ennyi. Ettol fuggetlenul ugy kell olni ahogy megy.
 
44Rundingo ::: 2011.02.11. 19:45  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nekem már kb. a 3. wipe után eszembejutott, de tudtam, hogy így nekem kell jönnöm healerrel, akit nem akartam lementeni, mert kellett volna másik raidbe. De örülök, hogy így ment le. Sotyó tanácsára egy popcorn mellet végigolvastam ezt a pár kommentet:) Az meg, hogy ki oldja meg erőből: aki 3 healerrel neccsen lenyomja, vagy 4 healerrel röhögve és tényleg nagyon lazán...ezt mindenki döntse el maga szerintem.
 
43Lapaj ::: 2011.02.11. 16:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hát örültem volna, ha valaki a fejéhez kap, hogy igen, megpróbáljuk kitalálni miért nem megy 3 healerrel... :)

Nekem az jutott akkor ott eszembe, hogy faszert nem probaltuk mar korabban is neggyel?
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2011.02.11. 13:56)
 
42Ci ::: 2011.02.11. 14:06  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hát örültem volna, ha valaki a fejéhez kap, hogy igen, megpróbáljuk kitalálni miért nem megy 3 healerrel... :) Hosszú távon többet profitálnátok belőle, minthogy rászoktok hogy megoldjátok erőből. De nem az én dolgom.


Erobol megoldani az az lenne, ha 0 healerrel mennek meg 9 dps-el.
Ez egy teljesen logikus es okos megoldas volt, es mint latod, mashol es masok is csinalnak ilyet, el lehet mondani, hogy mi mashogy csinaljuk, vagy mi hasonloan es grat, ugyesek voltatok, stb. De mint ahogy te is irtad, minket se erdekel kulonosebben, hogy te hogy csinalod, utana egesz ejszaka hogy agyalsz rajta, hogy mit kene mashogy, reszvetunk erte, es hasonlok. Mi meg oltuk igy, mas mashogy fogja vagy hasonloan, attol, hogy te meg hujegyerek vagy, tudunk rajtad jokat rohogni, ne add fel, kuzdj es bizva bizzal


(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2011.02.11. 13:56)
 
41Zka ::: 2011.02.11. 13:56  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Hát örültem volna, ha valaki a fejéhez kap, hogy igen, megpróbáljuk kitalálni miért nem megy 3 healerrel... :) Hosszú távon többet profitálnátok belőle, minthogy rászoktok hogy megoldjátok erőből. De nem az én dolgom.
 
40Lapaj ::: 2011.02.11. 13:40  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Alapvetoen leszarod, de azert idefostal vagy 20 kommentet.
 
39Zka ::: 2011.02.11. 01:29  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Igazad van, alapvetően leszarom, nem is érdekel a továbbiakban, azt csinálnak amit akarnak, ahogy eddig is :)
 
38Universalis ::: 2011.02.11. 01:25  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Zka: a lényeg az, hogy lemenjen a boss nem? Számodra nem qrva mindegy, hogy 3 vagy 4 healerrel teszi azt meg az adott csapat?
 
37Zka ::: 2011.02.11. 01:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A bevált módszer az a 3 healer, ha megnézel egy tetszőleges logot :)
 
36Lapaj ::: 2011.02.10. 21:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Cata raidekben alap, hogyha valamit nem bírtok kihealelni 3 healerrel akkor valami (a taktikában vagy a végrehajtásában) el van baszva. Ez egy jó ökölszabály ami segít felhívni a figyelmet arra, hogy ideje átnézni minden jól van-e csinálva.

Ezen a fighton kivul sehol mashol nem volt, ez meg igy tok kenyelmes, ha te szopni akarsz szopjal, de ha van bevalt modszer, miert eroltessuk a szart?
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2011.02.10. 11:17)
 
35Bruti ::: 2011.02.10. 16:10  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ha tudod a fight mechanikáját akkor miért is nem jut eszedbe hotot tenni?

Azért mert tudom a fight mechanikáját és van, hogy massacre meg slime között nem telik el annyi idő hogy 1 szál hot 10K+ra húzzon egy embert.

renew + reju nálad mennyi hot? 1 szál vagy 2 szál?


3 lb + nourish az offtankon, debuffos emberre meg Wild growth + nourish.... csak ezzel healeltem itt
Masik healer meg felhuzza a masikat. Kozben a 3. offtankheal.
(Hivatkozott üzenet: [Universalis], 2011.02.10. 15:32)
 
34Zka ::: 2011.02.10. 15:45  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Jah bocs, elsiklottam felette hogy 2 healer teszi a hotokat ugyanazokra a népekre, az úgy egész jó lehet.
 
33Universalis ::: 2011.02.10. 15:32  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ha tudod a fight mechanikáját akkor miért is nem jut eszedbe hotot tenni?

Azért mert tudom a fight mechanikáját és van, hogy massacre meg slime között nem telik el annyi idő hogy 1 szál hot 10K+ra húzzon egy embert.


renew + reju nálad mennyi hot? 1 szál vagy 2 szál?
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2011.02.10. 14:49)
 
32 Berikkusu ::: 2011.02.10. 15:30  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A lightwellhez meg annyit, hogy lent volt mellé valami buzi nagy sárga healelős kör, a rák tudja mi teszi, de kb szart se láttam tőle. Megjelent a szövegbuborék, hogy lightwell lent akkor kezdtem veszettül össze-vissza jobb klikkelni, és reménykedtem hogy a lightwell-t is eltalálom
 
31Zka ::: 2011.02.10. 14:49  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ha tudod a fight mechanikáját akkor miért is nem jut eszedbe hotot tenni?

Azért mert tudom a fight mechanikáját és van, hogy massacre meg slime között nem telik el annyi idő hogy 1 szál hot 10K+ra húzzon egy embert.
(Hivatkozott üzenet: [Universalis], 2011.02.10. 14:11)
 
30Kerstin ::: 2011.02.10. 14:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Úgy lett megbeszélve, hogy enyém a 3. befutás, s így mindent oda tartogattam, azért nem lett használva a dh + lw páros olyan sűrűn.
A legnagyobb gond továbbra is az, hogy a 3. befutásra nagyjából mind3an oom voltunk/vagyunk.

Hibát biztos, hogy találsz, mivel másfél év után ezen az egy bosson voltam egyedül holy, így még vannak hiányosságok, bár a múlthetihez képest már jelentősen fejlődtem :)
 
29Universalis ::: 2011.02.10. 14:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A Lightwellt azért írtam le részletesen, hogy lásd, hogy egész nyugodtan leteheted az elején, mert visszajön a CD-je a 3. összefuti előtt.

Egyébként az ilyen jajj pont nem volt még meg a 10k+ HP dolgok a gear javulásával arányosan fognak megszűnni.
Persze azt nem fogja megszüntetni, ha a shadow pap SW:D-t tol 14k HP-n Massacre előtt
 
28Universalis ::: 2011.02.10. 14:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ha tudod a fight mechanikáját akkor miért is nem jut eszedbe hotot tenni? 3k-s renew 3k-s reju a kövi 1 HP-s cuccig tickelnek 2-2-t min, azaz 10k+ hP megvan több nem kell a raidnek, de ugye ezért van még a CoH is ha szükségesnek érzem biztos ami tuti alapon.
Nem mondom, hogy sosem volt olyan halál, hogy az embernek csak 9972 HP-ja volt Massacrenél és meghalt, előfordul, de általában akkor ha manaprobléma volt és nagyon takarékoskodni akartam még valamire és hiába éreztem előre nem toltam CoH-ot.
 
[1] [2] [3]