slave2wage | Rerolled :: Zka blogok


Szólj be itt:
  
[10:42] karonfoll: Zka, GN-en küldtem egy üzenetet, jársz arra még néha?
[14:04] Con: nem tünt fel, hogy ilyen rág nem néztem...
[14:04] Con: bocs, igazad van, tényleg nem elérhető :)
[14:03] Con: működik, bár nem pörög túlságosan
[14:03] Con: frostshock.eu/
[08:50] karonfoll: na mindegy, az utolsó biztos lekapcsolat a villanyt.
[08:50] karonfoll: mivel évek óta nem játszok Bliz játékokkal (se) itt követem a híreket. de 2-3 hete nem elérhető.
[23:23] Zka: évek óta eszembe se jutott, hogy volt ilyen :)
[21:08] karonfoll: amúgy a Frostshock nem tudjátok hova lett?
[20:22] Berikkusu: Thx Zka
[15:24] Con: írtam ki szavazást guild talival kapcsolatban
[20:08] Moldruck: Boldog Karácsonyt kívánok Nektek!
[11:47] Csontos: Te honnan tudod? Nem is voltal ott:D
[14:39] Mégötlövés: Nem is volt részeg senki:P
[14:34] Universalis: Holnap ilyenkor már biztos lesz, aki kidől a kánikulás piálástól :P

Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó

Regisztrált:
639 felhasználó
383 karakter
Legutóbb: trieksisy
Vissza a hírekhez!

[1] [2]

Supremus 1% Wipe (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:



38 Kytiara ::: 2008.07.30. 05:22  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Majd alkalomadtán kérem a tartalékszerepért járó DKP-pontokat jóváírni.

Látom megtörtént, köszönöm.
(Hivatkozott üzenet: [Szilaj], 2008.07.29. 07:31)
 
37Szeptember ::: 2008.07.29. 19:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
nabaz csak nem megy nélkülem :) next time megyek
 
36Zka ::: 2008.07.29. 12:54  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
nics olyan hogy szar overheal, ha borul a boss.

így van
mindemellett Supremus elég nagyokat csap és gyakran előfordulhat hogy hirtelen az aggróelső kap egy hatefult mivel az OTket nem healelték fel vagy nincsenek elég közel a bosshoz, stb. Szóval kurvanagy spikeokat tud betolni ez a fasz. Healspam kell, overheal le van kakilva, a priest/druid healerek a kite fázis alatt amúgy is gyakran fel tudnak tickelni maxra.
(Hivatkozott üzenet: [GRD], 2008.07.29. 12:48)
 
35GRD ::: 2008.07.29. 12:48  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
nics olyan hogy szar overheal, ha borul a boss. Csak akkor van ha mar se innervate se poti se mana, de meg kellene heal. Ilyet magam reszerol meg nem lattam raiden, pedig ontom a hotot mindenkire
 
34Nokedli ::: 2008.07.29. 08:22  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Supremus rohangáláshoz: jópárszor láttam, hogy 2-3 sec után célpontot vált, többször olyan embert hagyott ott, akinek nem volt aggrotörlő, -csökkentő képessége, eléggé random volt. Engem a vége felé eléggé megviccelt, bőven melee range-en kívülről seggbe rúgott, elrepültem, majd beteleportált magához és kampó. Mókás.

Heal: Mise összesen 16 HL-ot nyomott el az egész raid alatt, a light's grace összesen 12-szer került fel. Emlékeim szerint nem volt healkiesésből származó OT halál, de ha valami nem rossz, akkor az egyáltalán nem jelenti azt, hogy mindenki rendesen tette a dolgát. Elég húzós dmg spike-ok voltak tegnap is, ne slackeljünk, ne bízzuk a tank életét a szerencsére és legfőképpen ne nehezítsük meg a többiek dolgát.

Az overhealt meg le kell szarni. Nyilván a kiugróan extrém számokra oda kell figyelni, de általánosságban a druidoknak úgyis alacsony (hotok), a paláknak meg magas lesz ez az érték (spamheal, magas crit). Supremus amúgy sem egy kimondottan manaigényes fight healerek számára.
 
33ubi ::: 2008.07.29. 08:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Röviden:
Ha ott lettem volna lemegy
 
32 Berikkusu ::: 2008.07.29. 08:00  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Több szó mint száz én csak arra kérnék mindenkit, hogy olyan dolgokba ne haljanak bele amiket simán el lehet kerülni, mint pl a vulkán vagy a kék csík, mert ezekbe csak nem odafigyeléssel lehet behalni (és itt az nem mentség, hogy először vagy másodszor volt az illető, mert nem t6-ban kell megtanulni mozogni a karakterrel).

Annélkül hogy láttam volna mi volt tegnap: A mozgással már lurkernél problémái voltak egyeseknek, tessék szépen előkapni a mario-t, vagy valami kis ugrálós játékot és gyakorolni :)
(Hivatkozott üzenet: [Moldruck], 2008.07.29. 07:37)
 
31Demoncry ::: 2008.07.29. 07:57  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A rámpán nem lehet felfutni, próbáltam. Láttam a cliffhangert vagy 30 szor szal értek hozzá :)
 
30Moldruck ::: 2008.07.29. 07:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Több szó mint száz én csak arra kérnék mindenkit, hogy olyan dolgokba ne haljanak bele amiket simán el lehet kerülni, mint pl a vulkán vagy a kék csík, mert ezekbe csak nem odafigyeléssel lehet behalni (és itt az nem mentség, hogy először vagy másodszor volt az illető, mert nem t6-ban kell megtanulni mozogni a karakterrel).
 
29 Kytiara ::: 2008.07.29. 07:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Majd alkalomadtán kérem a tartalékszerepért járó DKP-pontokat jóváírni.
 
28Moldruck ::: 2008.07.29. 06:58  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Kb. 10-15 yardot tudsz felfutni rajta. Illetve azt vettem észre, hogy gyakran 2-3 sec alatt akár 3-4 target váltást is megtesz.
 
27Yresa ::: 2008.07.29. 06:31  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
A másik, hogy a háta mögé kerüléssel is vigyázzunk. Nem próbáltam ki, hogy a Supremus mögött lévő meredek rámpán fel lehet-e futni. Ha nem, akkor nem szabad a boss és a rámpa között állni, mert ha téged követ, nekidob a rámpának és nincs hova futnod.
 
26Ci ::: 2008.07.29. 06:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
atfutok rajta es a tuloldalon megallok

Na, ebbe lehet belehalni. Fuss nyugodtan a koponyás mellett, az általában 40 yardra van a bosstól. Ha utána téged üldöz, úgyis rádchargeol és eldob. Akkor megint leszel vagy 40 yardra tőle. De ha átfutsz, akkor melee rangeben leszel és agyonvág. Nem tudom, hogy miért, egy bosstaktika sem írja, egyszerűen a látottak/tapasztaltak erre engednek következtetni.



En is ezt tapasztaltam, leirva sajnos sehol sincs, de magamon is, meg egy-ket embernel is lattam, hogy igy vagta oket agyon



(Hivatkozott üzenet: [Yresa], 2008.07.29. 06:19)
 
25Mégötlövés ::: 2008.07.29. 06:21  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nemtom, en tuti nem futnek a koponyas ember mellett, inkabb akkor a Boss fele, atfutok rajta es a tuloldalon megallok, .

at javitottam az elözö irasom h te is ertds
ja es nem jo a bosson atfutni sem akkor is leverhet
viszont ez a möge kerüles jo lehet
(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2008.07.29. 06:08)
 
24Yresa ::: 2008.07.29. 06:19  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
atfutok rajta es a tuloldalon megallok

Na, ebbe lehet belehalni. Fuss nyugodtan a koponyás mellett, az általában 40 yardra van a bosstól. Ha utána téged üldöz, úgyis rádchargeol és eldob. Akkor megint leszel vagy 40 yardra tőle. De ha átfutsz, akkor melee rangeben leszel és agyonvág. Nem tudom, hogy miért, egy bosstaktika sem írja, egyszerűen a látottak/tapasztaltak erre engednek következtetni.
(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2008.07.29. 06:08)
 
23Tib ::: 2008.07.29. 06:08  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Nemtom, en tuti nem futnek a koponyas ember mellett, inkabb akkor a Boss fele, atfutok rajta es a tuloldalon megallok, hogy lassam, hogy ha a hegynyi cucc megfordul, konnyebben erezzem, hogy szituacio van.

De ez biztos hujeseg, es nem ertek hozza, bar amit neztem videokat gyanusan mindenki a hata mogoe / 90 fokra helyezkedett a Bosstol, hogy lassa, hogy ha hirtelen valt, senki se nagyon szaladgalt ugyanarra, amerre a kopanyas fiu / lany.

Es kb. az elso 3 mp-ben mindenki futott, biztosan akkor a Bruti altal leirtak miatt, mivel kb. ennyi ido kell, hogy kideruljon, hogy vegig ott marad -e a targeten, vagy meggondolja magat.
 
22Mégötlövés ::: 2008.07.29. 05:52  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
3: A boss melee rangéből, mert lecsap, nem kell ahhoz semmien aggroreset, meg targetváltás.

Ez tenyleg gyanus h igy van mert 2x is haltam be ugy h nem engem uldözött, mason volt a koponya, fut mellettem el a boss enmeg probalok tölle melee rangebol kifutni azt egyszer csak nyekk nyakon huz es semmi aggro reset meg target valtas nem volt
(Hivatkozott üzenet: [Yresa], 2008.07.29. 04:30)
 
21 Berikkusu ::: 2008.07.29. 05:01  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ha ez ilyen fun boss, csak benézek már rá :) a futás még talán megy :)
 
20Yresa ::: 2008.07.29. 04:30  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
No most a 700 dps-es dologról pár szót:
1: 4,5 millió hp-ra van 15 perc.
2: Pl engem nagyon hátráltatott a nagy fire res, rengeteg spellemet resistelte részlegesen.
3: Második fázisban futni kell. Túlélni. Nem pedig lőni. Ellövök egy Fireballt, futok. Közben megy a 25ös tick. Az nagyon nagy dps ám. És a wws, meg a recount beleszámolja.
4: Amikor 50%nál 6an élünk, akkor szintén nem lövöm, max egyszer-kétszer a becsület kedvéért. Ez szintén a dmg donet és a dps-s csökkenti.

A második fázisban meg 3 dolog ell kell futkározni:
1: A vulkán elől.
2: A boss elől, ha téged üldöz.
3: A boss melee rangéből, mert lecsap, nem kell ahhoz semmien aggroreset, meg targetváltás.
 
19Bruti ::: 2008.07.29. 04:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ci: te ebbe haltal bele:

'Phase 2 continues for 60 seconds, with a gaze change approximately every 10 seconds if the target does not die. The same person can be gazed twice in a row, and totems are valid gaze targets. For unknown reasons, some players may not be valid gaze targets. These players can get a gaze but Supremus switches to a different target within a second.'
 
[1] [2]