slave2wage | Rerolled :: Zka blogok


Szólj be itt:
  
[10:42] karonfoll: Zka, GN-en küldtem egy üzenetet, jársz arra még néha?
[14:04] Con: nem tünt fel, hogy ilyen rág nem néztem...
[14:04] Con: bocs, igazad van, tényleg nem elérhető :)
[14:03] Con: működik, bár nem pörög túlságosan
[14:03] Con: frostshock.eu/
[08:50] karonfoll: na mindegy, az utolsó biztos lekapcsolat a villanyt.
[08:50] karonfoll: mivel évek óta nem játszok Bliz játékokkal (se) itt követem a híreket. de 2-3 hete nem elérhető.
[23:23] Zka: évek óta eszembe se jutott, hogy volt ilyen :)
[21:08] karonfoll: amúgy a Frostshock nem tudjátok hova lett?
[20:22] Berikkusu: Thx Zka
[15:24] Con: írtam ki szavazást guild talival kapcsolatban
[20:08] Moldruck: Boldog Karácsonyt kívánok Nektek!
[11:47] Csontos: Te honnan tudod? Nem is voltal ott:D
[14:39] Mégötlövés: Nem is volt részeg senki:P
[14:34] Universalis: Holnap ilyenkor már biztos lesz, aki kidől a kánikulás piálástól :P

Jelenleg bejelentkezve:

0 felhasználó

Regisztrált:
637 felhasználó
383 karakter
Legutóbb: Stevemic
Vissza a hírekhez!

[1] [2]

Szettortuk a Suzuki-t Ulduar 10-ben: Mar csak 4+1 Boss maradt (1. oldal)

Figyelem! A hozzászólás szövege HTML-ként értelmeződik, következésképp a csibecsőrök közé írt egybefüggő szavak ELVESZNEK! A csibecsőröket írd át pl. szögletes zárójelre a hozzászólás beküldése előtt! Köszi!

Melyik karaktered nevében szólsz hozzá:



Szmájli eszköztár:



28Tib ::: 2009.04.27. 16:04  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Fura, de aki utana kiprobalta ( volt olyan nalunk ), panaszkodott, hogy ugye az egesz DPS szempontbol csak 2 gomb spamelese, DE a arrol szolna, hogy mindig CD-re nyomd a mindenfele mana tome cuccokat, potit, gemet, mindent.

Es mivel ebbol van vagy 8fele, mmint manatoltesbol, ezert ezek idealis managementje nem volt elsore egyertelmu ( es 2. alkalomra se ).

Azota talan most az ffb lett a csaszar, szoval aktualitasat is vesztette a dolog, az viszont beugrott, hogy hetvegen mondott Crimi vmi addont retri palahoz, ami kibassza a kepernyo kozepere mindig azt, amit nyomni kell az idealis DPS-hez.

Mivel eleg egyertelmu prioritas van, hogy mit kell csinalni, melyiket hogyan nyomd CD-re, vki leprogramozta, es szepen tudsz idealis rotat csinalni, csak tudnod kell, hogy amikor felvillan a jel, akkor az hol is van a billentyuzeten.
 
27Zka ::: 2009.04.27. 15:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ja hát azt hiszem azt mindenki elismerte hogy finoman szólva nem a legbonyolultabb spec az arcane, főleg a kihozott damagehez képest nem kell hozzá sok odafigyelés.
 
26Tib ::: 2009.04.27. 15:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre

Mikor volt baszogatva a 6k dps-es mage?

Hát érződött rendesen az irigység (szét van gearelve - de nem, mert tele volt ilvl200as cuccal) és boncolgatva volt, hogy na bazmeg van két kék geme, nem is tud gemelni. Aztán kiderült hogy ugye a meta miatt kellett beraknia kéket :) Meg persze a "no skill" mondatok tömkelege, amit nem lehetett csak a specére értelmezni.

Wall of text vége.


Namost az egesz vita ezzel kapcsolatban emlekeim szerint abbol jott, hogy pont remekul szamolhato osszehasonlito alap jott - mp-re ugyanannyi ido alatt csaptuk le PW-t.

En meg megneztem, hogy nalatok mikent is toljatok, es az elso 4 db mage volt, es a 4. hozott annyi DPS-t mint nalunk az elso.

Meg is neztem a gearjat, es mondtam, hogy iszonyat durva DPS ez ahhoz kepest, hogy pl. nalamnal joval szarabb a gearja, amit nem erzek fairnak, csak akkor lenne az, ha a skill miatt lenne ez, de 2 gombos az egesz a WWS szerint ( amivel sebez ugye ).

Ezutan pattant ki a vita - a 2gombos vs. nem2gombos, pure DPS vs. nem pure DPS ( itt meg mindig tartom a velemenyem, hogy ha tank halal utan lenne eselyem letankolni Hodirt, akkor bologatnek, hogy ok, de igy nem igazan ), stb., stb., jott egybol a mindenfele arcozas es egyebek.

A vegere nem is emlexem, en csak elinditottam, elmondtam a velemenyem, hogy meltatlannak tartom a dolgot, stb. resz, aztan abba is maradt. Es nem penisz - irigysegbol, hanem, mint lattam, hogy 80% gearban hozott annyit mint en, es ez zavart. Az, hogy a vegen hova kanyarodott a vita, mar tenyleg nem vagom, lehet, hogy dolt az irigyseg is, meg az egymas noobozasa, ebbol en mar kimaradtam asszem ( legalabbis nem emlexem itt semmire gyak a folytatasbol, ingame beszeltunk rola, oszt csok ).
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.04.27. 15:01)
 
25sotydo ::: 2009.04.27. 15:17  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Legalabb jo a memoriad, tenyleg nem olvasom, nekem tul tomeny, sose erdekeltek szamitott adatok:)
Amugy honnan tudod, hogy ilyen fenyes a faszom?:) Tan multkor jobban csuszott a se...dbe?:)
 
24Zka ::: 2009.04.27. 15:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Amugy tenyleg PROnak allitod be magad Zka, de engem sose zavart:P Ezt hivjuk ugy, hogy fenyezes:))))))

Fényezés az amit a faszoddal csinálsz az asztal alatt :)) Vagy lehet hogy polírozás :) Amúgyis te nem tudhatod mert te nem olvasod a blogomat, nem? :D
(Hivatkozott üzenet: [sotydo], 2009.04.27. 15:14)
 
23sotydo ::: 2009.04.27. 15:14  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Amugy tenyleg PROnak allitod be magad Zka, de engem sose zavart:P Ezt hivjuk ugy, hogy fenyezes:))))))
 
22Zka ::: 2009.04.27. 15:01  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Az egesz helyzet erosen vicces, csak neked nem esik le, illetve pontosabban fogalmazva erdekesen kezeled a dolgokat. Egyreszt, a blogodbol ugy jon le, illetve azt latszatot kelted, hogy milyen "pro" vagy mindenhez, legyen az barmi, akinek meg netan az a karakterenek a neve, hogy Hetkilenced, vagy hasonlo bune van, az mennyire szanalmas, stb.

A blogom célja eredetileg az volt hogy miután rerolloltam innen Arathorra, kapcsolatot tartsak veletek ilyen kis beszámolók által. Ez bele is van írva az első postba.
Ez később bővült arra, hogy magam és az olvasók számára is elemzek dolgokat. Hiszed vagy sem, gyakran kapok whispert, emailt vagy ingame mailt olyanoktól akik olvastak és hasznosnak találtak valamit. Ezek nem csak a guildemből kerülnek ki, korántsem. Jött már köszönő mail külfölditől is, komolyan :D Fogalmam sincs hogy vetődött erre nemmagyar :)
Amúgy meg valóban kurva szánalmas ha valaki Puncisnak vagy Huuuunternek hívja a karakterét, az ilyen emberekről játék során általában kiderül hogy a nevükhöz méltó komolyságú vagy a játéktudásuk vagy a viselkedésük, gyakran mindkettő. De még ezeket a neveket is próbáltam legutóbb semlegesen tálalni, hogy ki-ki döntse el magának melyik vicces és melyik szánalmas. És soha nem mondtam senkiről hogy a nevéből egyértelműen eldöntöttem hogy egy hitvány ember. Csak azt, hogy a karakterneve szánalmas :) Tudod, ezt ő választotta, nem úgy született, szóval csak megkockáztathatom az elemzését? :) De ahogy fentebb írtam, általában nem tudok pozitívan csalódni az ilyen nevű emberkékben - attól még ez nem az ember, hanem a karakternév ítélete. Hiszen amíg nem ismerem a megnyilvánulásait, hiba lenne elítélni.

Kozben, ha valaki ismeri azokat a szituaciokat a WoW-ban, amikrol irsz, lathatja, hogy jonehanyszor igazabol milyen benazasokat csinaltok, es ez elegge ironikus.

Ezt úgy értelmezem hogy én ezekszerint megpróbálok bénázásokat beállítani jónak, vagy elkendőzni? Nekem úgy rémlik, hogy többször sírtam azon hogy S3D nem megy le és MalyP3-mal szopunk mert bénák az emberek. Ellenben pl Anub nem kiteolása NEM bénázás. Lehet róla vitatkozni, de kurvára felesleges kiteolni tehát nem kiteoljuk és ebből ha valakinek az jön le hogy azért nem tesszük mert "tesiből fel vagyunk mentve" az szimpla trollkodás. Az se bénázás ha kipróbálunk egy alternatív taktikát (pl Heigant nem táncoltatjuk) és beszopjuk :) Vagy konkrétan milyen bénázások fedezhetők fel amiket megpróbálok elkendőzni? Tényleg érdekelne, hol vannak ilyenek. Mondjuk 377 post van most, ennyiben biztos lehet példát találni bármire...

Ezt meg is szoktak jegyezni egyesek, ami nem rad vonatkozik elsosorban ( de ilyen is volt persze ), hanem az adott illetore/helyzetre/guildre/raidre, stb, azonban ezeket te kapasbol szemelyes sertesnek veszed.

Konkrétan eszembejut hogy amikor arról írtam hogy jó lenne egy addon a Sartharion tűzfal timerrel raidvezetéshez akkor abból kb 1 lépésben azt a következtetést vontad le hogy ÉN nem tudok kiállni a tűzfalból. Nem tudom ki nem sértődne meg azon ha ennyire kiforgatják a szavait. Jóhogy magamra veszem és kiakadok. Pedig voltak jó poénok is, de tényleg :P

Mikor volt baszogatva a 6k dps-es mage?

Hát érződött rendesen az irigység (szét van gearelve - de nem, mert tele volt ilvl200as cuccal) és boncolgatva volt, hogy na bazmeg van két kék geme, nem is tud gemelni. Aztán kiderült hogy ugye a meta miatt kellett beraknia kéket :) Meg persze a "no skill" mondatok tömkelege, amit nem lehetett csak a specére értelmezni.

Osszefoglalva: Nezd a dolgokat sokkal inkabb kivulrol, ne vegyel magadra minden kritikat, ami nem neked szol, foleg ha mar a nejednek szuletett egy gyereke, akkor legyel lazabb, relaxalj es hasonlok. Ahogy Atok mondana: Nyugi, Isten szeret teged!

Ezt én megteszem, ha te is megteszed, hogy az elején leírt szempontok szerint nézed a blogot. Ugyanis a blogom NEM arról szól hogy mekkora pro vagyok. Ezt rajtad (vagyis itt pár emberen) kívül senki nem értelmezte még így.

És a legfontosabb: szerintem ez az egész abból származik hogy amikor rerolloltam, elég élesen kritizáltam az itthagyott guild (illetve egyes emberei) játékstílusát és tudását, amiből kialakult ez a kinek nagyobb a fasza dolog. Azt gondolom, hogy ezt teljes joggal tettem meg akkor, hiszen amiket mondtam megalapozottak voltak és személyes tapasztalatokon alapultak. Mostmár viszont kurvára unalmas ez a szkanderozás, be kéne látni hogy nem vezet sehova. Az LK content jellege miatt és a VH bővülése meg szemléletváltása során gyakorlatilag eltűntek a nagyobb különbségek a két guild között. Tinálatok csomóan megtanultak raidelni a könnyű LK contentben (miközben Ci szorongatta a tökeit a szlekkereknek), amíg nálunk csomó hardcore & skilles ember befejezte/elment szülni, illetve ugyanebben a contentben ellustult. Meg a korábban szigorúbb kontrollal alábbhagytunk, a mi hibánk is. Úgyhogy kb ugyanott vagyunk most, ez a péniszméregetés ezzel okafogyott lett.
Ja és utólag is gratula ahhoz, hogy összeszedtétek magatokat :)

Wall of text vége.
(Hivatkozott üzenet: [Ci], 2009.04.27. 13:56)
 
21Ci ::: 2009.04.27. 13:56  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ahogy a mondas tartja: aki kurvanak all, ne csodalkozzon, ha megba*. Ne irjal blog-ot, es akkor nem rohogunk rajtad ( pontosabban csak kevesebbet )

Bocs de ez semmit nem magyaráz meg.
Nem magyarázza hogy miért "röhögtök" olyan dolgokon amin nem kéne, merthogy jól vannak csinálva. Azt se magyarázza hogy miért kellett 2 hétig baszogatni a 6K dpses maget.
Nem utolsósorban miért jelentené azt a blog írás, hogy az írót baszogatni kell? Ezt hol olvastad, a bunkóképzőben? :)




Az egesz helyzet erosen vicces, csak neked nem esik le, illetve pontosabban fogalmazva erdekesen kezeled a dolgokat. Egyreszt, a blogodbol ugy jon le, illetve azt latszatot kelted, hogy milyen "pro" vagy mindenhez, legyen az barmi, akinek meg netan az a karakterenek a neve, hogy Hetkilenced, vagy hasonlo bune van, az mennyire szanalmas, stb. Kozben, ha valaki ismeri azokat a szituaciokat a WoW-ban, amikrol irsz, lathatja, hogy jonehanyszor igazabol milyen benazasokat csinaltok, es ez elegge ironikus. Ezt meg is szoktak jegyezni egyesek, ami nem rad vonatkozik elsosorban ( de ilyen is volt persze ), hanem az adott illetore/helyzetre/guildre/raidre, stb, azonban ezeket te kapasbol szemelyes sertesnek veszed. Mikor volt baszogatva a 6k dps-es mage? Sosem, arrol folyt a vita, hogy magevel sokkal egyszerubb gyakorlatilag 2 gomb nyomogatasaval ekkora dps-t elerni, mint barmelyik mas kaszttal, es ez csak egy pelda volt
a sok kozul.

Osszefoglalva: Nezd a dolgokat sokkal inkabb kivulrol, ne vegyel magadra minden kritikat, ami nem neked szol, foleg ha mar a nejednek szuletett egy gyereke, akkor legyel lazabb, relaxalj es hasonlok. Ahogy Atok mondana: Nyugi, Isten szeret teged!

(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.04.27. 11:35)
 
20Zka ::: 2009.04.27. 11:35  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Ahogy a mondas tartja: aki kurvanak all, ne csodalkozzon, ha megba*. Ne irjal blog-ot, es akkor nem rohogunk rajtad ( pontosabban csak kevesebbet )

Bocs de ez semmit nem magyaráz meg.
Nem magyarázza hogy miért "röhögtök" olyan dolgokon amin nem kéne, merthogy jól vannak csinálva. Azt se magyarázza hogy miért kellett 2 hétig baszogatni a 6K dpses maget.
Nem utolsósorban miért jelentené azt a blog írás, hogy az írót baszogatni kell? Ezt hol olvastad, a bunkóképzőben? :)
(Hivatkozott üzenet: [Ci], 2009.04.27. 11:23)
 
19sotydo ::: 2009.04.27. 11:26  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Zka azt szereti ha fenyezik, szoval csak ugy szoljatok hozza:)
 
18Mégötlövés ::: 2009.04.27. 11:24  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Igen, szerintem ugyanúgy csináltuk, és bocs Még5től ha félreérthető voltam :)
Offtankolással az a baj hogy 15%-kal nő addonként a boss sebzése ami alapban se lájtos. Nem lehet a jelenlegi gearszinten kihealelni szerintem.

Ja felreertettem alaposan ugyhogy en kerek elnezest mindekitöl
nem akartam flame hengert inditani
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.04.27. 10:11)
 
17Ci ::: 2009.04.27. 11:23  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Persze hogy harapós vagyok amikor megint azt látom hogy irigységből be kell szólnia valakinek, ráadásul faszságot...

Sajnalom, Zka, hogy ugy erezted, baszogataskeppen - ne adj isten irigysegbol, amit nem ertek, hogy miert is lenne - irtam, amit irtam, ha komolybol akarnam, nem lenne teleszorva slime-al, ahogy SR mondana.

Tulerzekeny vagy ezek szerint ( az en mercemhez ), de akkor majd figyelek ra a jovoben, hogy ha barmi koze is van hozzad annak, amit irok, akkor elkerulni a legkisebb eselyet is, hogy feljebb menjen a vernyomasod.

Ezert pedig elnezest akkor, mint irtam, majd figyelek ra.




Ahogy a mondas tartja: aki kurvanak all, ne csodalkozzon, ha megba*. Ne irjal blog-ot, es akkor nem rohogunk rajtad ( pontosabban csak kevesebbet )

(Hivatkozott üzenet: [Tib], 2009.04.27. 11:13)
 
16Tib ::: 2009.04.27. 11:13  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Persze hogy harapós vagyok amikor megint azt látom hogy irigységből be kell szólnia valakinek, ráadásul faszságot...

Sajnalom, Zka, hogy ugy erezted, baszogataskeppen - ne adj isten irigysegbol, amit nem ertek, hogy miert is lenne - irtam, amit irtam, ha komolybol akarnam, nem lenne teleszorva slime-al, ahogy SR mondana.

Tulerzekeny vagy ezek szerint ( az en mercemhez ), de akkor majd figyelek ra a jovoben, hogy ha barmi koze is van hozzad annak, amit irok, akkor elkerulni a legkisebb eselyet is, hogy feljebb menjen a vernyomasod.

Ezert pedig elnezest akkor, mint irtam, majd figyelek ra.
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.04.27. 09:20)
 
15Zka ::: 2009.04.27. 10:11  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Igen, szerintem ugyanúgy csináltuk, és bocs Még5től ha félreérthető voltam :)
Offtankolással az a baj hogy 15%-kal nő addonként a boss sebzése ami alapban se lájtos. Nem lehet a jelenlegi gearszinten kihealelni szerintem.
 
14Ci ::: 2009.04.27. 10:09  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mi nem működne? Addok offtankolva, melegítve, vízbevíve, szétlőve. Standard taktika. Lehetne kiteolni/rootolni őket, meg tán kéne is, ahhoz képest ez brute force :)


Akkor ezt felreertette Meg5 szerintem, azt hitte, hogy az offtank osszefogja az osszes add-ot, a vegen van rajta vagy 8, mig a dps csak a bosst lovi es ennyi. De akkor gyak. teljesen ugy csinaltatok, mint mi, csak volt holy priest
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.04.27. 09:47)
 
13Zka ::: 2009.04.27. 09:47  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Mi nem működne? Addok offtankolva, melegítve, vízbevíve, szétlőve. Standard taktika. Lehetne kiteolni/rootolni őket, meg tán kéne is, ahhoz képest ez brute force :)
Azt meg én sem tudom mire kéne irigykedni de unom, hogy folyton olyan dolgok miatt vagyunk baszogatva amit JÓL csinálunk. Most Ignis, múltkor a 6K+ dps mage, vagy épp Anubarak nem kájtolása, vagy az hogy ki tudok állni az aoekből :D Lécci olyan dolgokkal baszogatni amit nem csinálunk jól. Van abból is bőven, írok is róla a blogban. Bár eleve nem tudom minek a baszogatás, én se basztatlak titeket...
Persze lehet hogy ez nektek humor, de ha az akkor kegyetlenül primitív és bunkó, nem vagyok rá vevő, pedig sokmindent lehet rám mondani, de hogy humorom nincs azt tutira nem.
 
12Ci ::: 2009.04.27. 09:42  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Persze hogy harapós vagyok amikor megint azt látom hogy irigységből be kell szólnia valakinek, ráadásul faszságot...



Mi elsosorban a 25-osre keszultunk, ott nem hiszem, hogy mukodne ez a dolog. Egyebkent meg mire is kellene irigykedni?
(Hivatkozott üzenet: [Zka], 2009.04.27. 09:20)
 
11 Berikkusu ::: 2009.04.27. 09:38  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Tisztázás végett, betankoltátok végig az addokat, vagy szépen be a vízbe velük és szétlőni, ahogy a hagyományos taktika van?
 
10Demoncry ::: 2009.04.27. 09:37  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Jut eszembe, nem akarjuk ma még letolni Brundirt ud 10 esben?
 
9Zka ::: 2009.04.27. 09:20  Felhasználó ignorálásaVálasz erre
Persze hogy harapós vagyok amikor megint azt látom hogy irigységből be kell szólnia valakinek, ráadásul faszságot...
 
[1] [2]